donderdag 21 maart 2019

envelopje...




Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Ik zag een leuk challenge van de Egel voorbij komen en had ik toch net een leuk envelopje  gemaakt. Dus ik dacht dacht ik doe gezellig mee. Één challenge kan ik wel handelen. Ik vind het altijd zo knap dat er dames zijn die aan een hele rits mee kunnen doen. Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan bijhouden. Ik heb nog steeds mijn prijs niet geclaimd bij cheerfulsketches. Ik mocht 3 digi's uitzoeken, het ontbreekt mij dan aan tijd. Ik zal stoppen met zeuren. De meeste gebruikte spulletjes komen bij Ali vandaan, de bloem en liefs niet maar weet niet meer van wie het is.

Afijn ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Lieve groet,
Petra

13 opmerkingen:

  1. Om te beginnen wat een goede tip van die borsteltjes van de action Petra.
    Wat een mooi envelopje en hele fijne kado card zit er in. Liefs is een stans van Noor weet ik toevallig en ja al die linken die dames bij hun kaart hebben en dan inderdaad nog het bijhouden is ook voor mij niet weggelegd hoor...ook geen tijd voor, hihi
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi enveloppekaartje.
    Heel chic gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige enveloppe is het geworden, heel chique en fris. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig gemaakt zeg, heel romantisch en stijlvol. Dit is nog eens leuk geven!
    Leuk ook dat het groen ook weer terugkomt op de cadeaukaart....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra, wat een mooie beetje romantische envelop heb je gemaakt. Héél lief en die tere kleurtjes van de bloem en tekst maken het helemaal àf.
    Dank je wel voor je mooie deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hier nog één... challenges? Leuk, maar 1 tegelijk alsjeblieft 🤣. Je envelopje ziet er erg leuk uit, is al een cadeautje op zich om zo te ontvangen. Ga jij maar lekker door met "zeuren" hoor, altijd leuk om een verhaaltje bij een kaart te lezen. En ach de ene keer is het positief en de andere keer iets minder, maar ook deze tekst brengt een glimlach op mijn gezicht hihi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig envelopje heb je gemaakt, mooi met dat groen erbij!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie envelop met een prachtige rand !! Ik heb bij Ali ook dit soort mallen besteld maar het komt nog niet echt binnen op het ogenblik. Op sommige dingen wacht ik al 6 tot 7 weken...
    Je vroeg wat ik met mijn doosjes ging doen...op 8 juni is er in Veenendaal een grote bosfair en daar heb ik een kraam gehuurd. De kraam is 4 meter dus ik moet wel een beetje voorraad hebben ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!! Petra :-D
    Het ziet er mooi/fris en lenteachtig uit!
    Ik ben ook al bij Ali aan het bestellen....tot nu toe geen spijt :-)
    Fijn weekend verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat ed. Sjieke uitstraling. Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Petra,
    Je hebt er een volger bij hoor, vind je creaties heel leuk!
    Met deze envelop heb je gewonnen bij de Egel, gefeliciteerd, heel mooi is ie.
    Ik sta ook altijd te kijken bij de rijtjes challenges waar sommigen met gemak, althans zo lijkt het, aan meedoen. Dat lukt mij ook niet, maar wil mij er wel meer op toeleggen.Deze week ga ik aan de slag met een starburst kaart, nog nooit gemaakt, eens zien of het lukt.
    Als je zin hebt kom dan ook eens op mijn blog kijken.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Petra je hebt de challenge gewonnen bij de Egel gefeliciteerd
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra