dinsdag 12 november 2019

Joy







hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer langs komt.
Al een aantal jaar maak ik voor mijn meiden een advent met de Kerst. Alle jaren waren ze gevuld met  bonbons. Dit jaar doe ik anders. Ik ben lekker bezig patronen aan het maken met mijn Silhouette machine. Sommige patronen zelf gemaakt en andere gevonden op Pinterest en You tube. Er zullen dus nog meer blogposten verschijnen.  Vandaag een leuke verpakking met daarin 3 waxinelichtjes. Ik ben lekker in de weer geweest met de leuke malletjes van Marleen.

Hiermee doe ik mee met de race van beccy's en de J van Joy

Ik hoop dat je het weer de moeite waard vond en tot snel.

Lieve groet,
Petra

How nice that you visit  my blog again.For a couple of years I have been making Christmas Advent for my girls. All years they were filled with chocolates. This year I do differently. I'm busy creating patterns with my Silhouette machine. Some patterns made  themselves and others found on Pinterest and You tube. So even more blog posts will appear. Today a have a nice package containing 3 tea lights. I have been busy with the nice little dies of Marleen.With this I participate in the race of beccy's and the J of JoyI hope you like it and see you soon.

hugs,
Petra

9 opmerkingen:

  1. Wil je ons in spanning houden ofzo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card and gift all in one.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely little gift this will make Petra, I'm sure someone will be thrilled to receive it. The winter scene you created with the fox is fabulous, I really like the snow-capped mountain and the pine trees. Great idea for a stocking-stuffer or neighbour gift. Love it!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje, echt een leuk kadootje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje Petra, waxinelichtjes komen goed van pas met deze donkere dagen. Leuk gedecoreerd hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra