zaterdag 16 november 2019

Nice Cristmas panda (the N= nice)







Hallo allemaal,

Gezellig dat je er weer bent. Vandaag mijn eigen getekende panda en gekleurd met mijn prisma potloden op kraft. De kaart komt bij de Action vandaan nog een leuke stempel erbij en deze kan straks op bus. Met deze kaart doe ik mee bij Beccy's

Lieve groetjes,
Petra

Hello,
How nice that you came back to visit my blog. Topdag I show you a card draw myself. I have colored the panda with my prima pencils on craftpaper. I bought this in the store named Action. I have to search a nice stamp with a Chrismas sentiment and the card can by straight away send to some one. I hope you like it. This card I wil up load on Beccy's


Hug,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Petra, wat goed je eigen getekende panda!
    Het is een schatje met dat leuke gewei op zijn hoofd.
    Ik blijf dat stempelen en inkleuren op kraft super gaaf vinden.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He is the sweetest panda with his antlers. All ready for Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij getalenteerd Petra.
    Zo mooi kunnen tekenen en dan nog prachtig ingekleurd, ik wou dat ik het ook kon.
    Straks je eigen digital stamps lijn ?
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, what a fabulous image! You're very talented Petra... I agree with Carla about starting your own line of digital stamps. Love the kraft background and your colouring is beautiful.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi je eigen getekende panda geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals jij naar mijn krijtwerk kijk, zo kijk ik bewonderend naar jouw eigen tekenwerk, wat ontzettend mooi gedaan. Ook je doosjes in je vorige blogberichten zien er weer zo ontzettend leuk uit! Ik ga niet mee naar Rijswijk, want dat is voor mij echt niet te doen, te ver weg en altijd langer onderweg door file. Jammer, ik had je graag een keer irl gesproken, veel plezier op de beurs in ieder geval. Fijn weekend, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra