vrijdag 22 november 2019

The S= Stars

Hallo allemaal,

Gezellig dat je weer langskomt. Vandaag een kaart met de leuke punten mal van Marianne, geleend van mijn moeder. Het leuke stempeltje gekleurd met mijn copics en wat kijken ze mooi naar de sterren. Iedereen is volop bezig met het maken van mooie kerstkaarten op elk blog zie dan ook mooie creaties voorbij komen. De kerst is een periode van gezellig samen zijn. In deze periode missen wij des te meer onze dierbare. Als ik naar deze kaart kijk komen er weer allemaal mooie herinneren naar boven van de mensen die ik zo mis.

Lieve Groet,
Petra

How nice that you visit My blog again. I have made the card with a dies from Marianne Design. I have borrowed the dies from My mom. Everyone is busy with making Chrismas cards every where I see beautiful cards. Christmas is a period that you are cosy with your family. In this period we all miss all our lovend ones the most, that passend away. . When I look at this card all the beautiful  memories come back.

Hugs,
Petra

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart.
    Mooi dat ze zo naar de hemel zitten te staren, dat doet inderdaad denken aan iedereen die we zo hard missen.
    Je hebt dit geweldig mooi gemaakt Petra.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ! Het is inderdaad een mooie stempel die je doet denken aan de mensen die je mist x
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje dit! Erg leuk gemaakt zo!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful Petra, what an interesting design. I love how you've folded back the pieces of card stock to reveal the image underneath. It looks as though we're looking through a hole in a fence or wall to the little animals outside. The image is gorgeous and you've done a wonderful job with the colouring. It really does look as though they're looking at the stars and remembering the loved ones who have passed on. Beautiful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie kaart Peet. Ja december is gezellig, maar kan ook een hele moeilijke maand zijn. Geniet van de mooie dagen die op je af komen en koester de mooie herinneringen! Groetjes Petra P.S. leuke dag gehad op de beurs, nog leuke koopjes op de kop kunnen tikken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, prachtig hoe ze opkijken naar de hemel.. Heel mooi gedaan, herinnert me eraan dat ik deze mal ook weer eens moet gebruiken, lang geleden... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuk kaartje ik vind de lf stempeltje ook zo schattig ja december is een gezellige maand maar ook een moeilijke maand maar ook juist om aan hen te denken hoe gezellig het met hen was, dat houd mij op de been tenminste.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Samen kijken naar de sterren en gedachten laten gaan, wat een ontzettend lief kaartje Petra! we bewaren maar de mooie herinneringen hè van onze dierbaren!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra