zondag 19 mei 2013

Janesse van Saturated Canary

Goedenavond allemaal,

Ik had haar al een hele tijd liggen gekleurd en wel maar had geen zin om de kaart verder af te maken. Ik heb soms van die buien dat ik het kleuren leuker vind dan het opbouwen van een kaart. Misschien komt het ook wel wanneer ik een kaart een het maken ben mijn hobby vertrek één grote puinzooi is. Nu heb ik wel eens gelezen dat meerdere dames hier last van hebben hihi. Maar goed ik zag de challenge op Saturated Canary en ben de digi toch maar gaan aankleden. Ik vind het jammer dat de foto niet scherp op het blog overkomt terwijl deze wel mooi scherp is.

Ik heb de digi wederom gekleurd met mijn Fabers
huid: 132-131-190
haar: 105-182-179-282-177
groen: 170-173-273-181
roze: 119-129-133

Ik heb hiervoor de volgende mallen gebruikt en die kan je hier vinden op www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl.
De bloemen heb ik gemaakt van koffiefilters. Mijn moeder is een jaar geleden stad en land af geweest om witte koffiefilters te scoren. Met die leuke bloemenmal van Joy komen de filters goed van pas, bedankt ma. Verder heb ik de digi uit gestanst met een mal van spellbinders. Onder de bloemen heb ik een tak van memory box gebruikt.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge

Saturated Canary challenge 43 Picture Inspiration
Stamp with fun Challenge 221 Selfmade Flowers







Hier nog een close-up van de ingekleurde digi.




Ik wens iedereen nog een fijne tweede pinksterdag morgen en bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog.

Groetjes,
Petra.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie is roze met groen toch altijd...deze kaart is heel mooi!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Petra wat schitterend gekleurd, helemaal super. Prachtig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...supermooi gekleurd Petra!! Mooi papier en heel leuk met de zelfgemaakte bloemen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card, Thank you for joining in with our challenge on Saturated Canary.
    Caz
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petra wat een super kaart is dit geworden prachtig ingekleurd!!!!
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra