donderdag 18 juli 2013

mannen kaart







Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij.
Deze kaart heb ik voor mijn broer gemaakt, eind juni was hij jarig. Met de digi was hij erg blij met de tekst wat minder. Nee hoor hij moest er hartelijk om lachen :).

Dit keer een digi van Kenny K, Mae Western. Ze is weer ingekleurd met de Fabers. Ik ben alleen dit keer vergeten de kleuren te noteren.








Ik heb er een enveloppe kaart van gemaakt. De digi uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Heb niet zoveel malletjes gebruikt want ik vind dat ook niet zo leuk voor een mannenkaart.
dit zijn de mallen die ik heb gebruikt.


joy bloem
creatables van Marianne Design kan het zo gauw niet vinden in de web-shop
mal memory box.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog

Groeten,
Petra

1 opmerking:

  1. Moest even lachen bij het commentaar van Nel...dit is helemaal haar ding...
    Maar, ik vind hem ook geweldig leuk, hier kun je wel mee aan komen bij de mannen!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra