vrijdag 23 augustus 2013

Challenge bij het Hobbyhome challengeblog


Hallo Allemaal!



Vandaag start er een nieuwe challenge op het Hobbyhome Challengeblog!! Het was mijn beurt om dit keer het thema te kiezen en het is thema is geworden "Bingo". 

Hier nog even de digi van dichtbij.





Ik heb dit keer voor een digi gekozen van Kenny K en deze dame is gekleurd met de Faber Castell Kleurpotloden. De volgende kleuren heb ik gebruikt.


Haar:191-126-193-192-181

Huid: 102-132-131-190
Lip: 133
Paars: 247-137



Verder heb ik de volgende materialen gebruikt.
De achtergrond is met memento inkt gestempeld en de zijkanten afgewerkt met Distress inkt.
De digi heb ik uit gestanst met Spellbinder Decorative Labels eight. De Sterren zijn uit gestanst van Nellie Snellen en bewerkt met embossing poeder. De ster met tekst is gemaakt in Word en is bewerkt met een glossy embossing poeder. De leuke charm komt ook bij Hanneke vandaan. Het roosje en het lint komt uit eigen voorraad.

De ontvanger was helemaal in zijn sas, mijn neef die 18 jaar is geworden. Op die leeftijd zijn mooie B en B wel erg belangrijk hihi.

Ik hoop dat jullie gezellig meedoen, bedank ik iedereen weer voor het bezoek aan mijn blog en voor de mooie en lieve berichtjes op mijn vorige kaart.

Kom eens een kijkje nemen op het hobbyhome blog. Er zijn weer prachtige mallen binnen gekomen van Spellbinder. Zie rechts de banner naar de webshop. Hanneke geeft tot en met zondag 10 % korting, zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.

Liefs,
Petra X




3 opmerkingen:

  1. Zo weer terug in blogland en wat heb je geweldige mooie kaarten gemaakt, dit is ook weer een beauty!!! Ben weg van je inkleuren!!!

    Heel fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ondeugende kaart Petra, ik vind hem supermooi, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, leuke sexy kaart hoor, die prachtig is ingekleurd! Petje af.
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra