zondag 2 maart 2014

Diep in de zee....


Goedemorgen allemaal,


Zo, het is weer zondag en het lijkt vandaag een lekkere dag te worden. Ik denk dan ook dat ik vandaag van het zonnetje ga genieten.  Het kaartje wat ik jullie vandaag laat zien is een heel ander kaartje dan dat jullie van mij gewend zijn, geen ingekleurde stempel of digi.
Ik heb een bewegende shadow box kaart gemaakt, zodra je de kaart plat trekt dan beweegt de inktvis.



De kaart zelf heb ik met een leuk klein hartstempeltje bestempeld met Distress-inkt. Verder heb ik de Owl punch gebruikt, de cirkel van spelbinder, de hartjes van Marianne, te gekke krijtjes, en mijn Silhouette









Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje ik vond het leuk om te doen weer eens wat anders.
Bedankt weer dat jullie de moeite hebben genomen om mijn blog te bezoeken en een reactie achter te laten. Ik lees ze altijd met heel veel plezier. Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag toe. Voor vele van ons de laatste dag van de vakantie.

Groetjes,
Petra.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Petra. Ik vind 'm schitterend. Een heel leuk modelletje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Petra!!!!
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit superleuk gemaakt Petra, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje Petra!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf Peet!
    Een super leuke kinderkaart is dit
    Wat kun je toch leuke dingen met de Silhouette uitsnijden. (inktvis en swirl?)
    Fijne week!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra