zondag 26 oktober 2014

Schrift opgepimpt...



Hallo allemaal,

Vandaag is het weer zondag en mag ik weer wat plaatsen op het Hobbyhome hobbuartikelenblog.

Dit keer geen kaart maar een schrift voor mijn dochter opgepimpt.

Deze leuke die van Saturated Canary heb ik mij kunnen uitleven in het kleuren van de plooien.
Natuurlijk weer gekleurd met de Faber Castell polychromos

Jurk: 133-135-128-119
haar: 199-262-192-188
gezicht: 132-131-190




De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:

joy-stempel-old-letter
http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/n2/22351/60497/Joy.htm joy banier 6002/0185
joy-stencil-bladeren
joy-stencil-kapspiegel
Spellbinder Decorative labels eight

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren, ik vond het ontzettend leuk om te doen weer eens wat anders dan een kaart. Zoals vele van jullie weten heb ik twee dochters dus binnenkort volgt ook nog het schrift voor mijn andere dochter.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, lees ze altijd met veel plezier.
Dan wens ik jullie nog een hele fijne zondag en tot de volgende keer.

Lieve groetjes,
Petra


5 opmerkingen:

  1. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het schrift is prachtig! durft ze het nog wel te gebruiken...? zo mooi, bijna zonde om vol te schrijven hihi, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw super mooi ingekleurd! Ik moet nog een hoop leren qua kleuren met de potloden. Prachtig schrift is het geworden!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend heb je het schrift gepimpt.Prachtig is het afdrukje ingekleurd Mooi de plooien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw geweldig Petra, wat een super kleurwerk! Schitterend zoals je die plooien naar voren laat komen, mijn complimenten hoor! Je dochter zal super trots zijn op haar schrift, snap dat je andere dochter er ook eentje wil, haha! Alleen.....zonde om in je schooltas mee te nemen.... Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra