dinsdag 9 februari 2016

Saturated Canary Toes in the sand



Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie weer bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige pikante kaartje. Giny, wat leuk dat je een volger bent geworden en dat je het de moeite waard vindt om mijn blog te volgen.

Vanavond geen kaartje maar een ingekleurd plaatje. Ik  had voor het eerst de Create and Learn copics van januari aangeschaft bij Kit en Clowder. Ik vond het zo geweldig het strand, zee en die mooie blauwe lucht. Ik had niet alle copics en heb wat aanpassingen moeten aanbrengen. Ik heb de de leuke digi gebruikt van Saturated Canany, Toes in the Sand. De digi past geweldig bij de achtergrond. Ik ben helemaal blij met het resultaat.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Binnenkort een versie ingekleurd met mijn potloden.

Ik wens iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer.

Lieve groet,
Petra.


7 opmerkingen:

  1. Waaw dit is echt prachtig Petra! Net een schilderijtje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je welkom.
    Misschien vind je het leuk om ook bij mij een kijkje te nemen.


    Wat is dit mooi ingekleurd .
    Prachtig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de lessen leuk hé, Petra?
    Je hebt het supermooi ingekleurd :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend ingekleurd!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra