woensdag 22 maart 2017

Hummingbird



Goedemorgen allemaal,
Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen op het blog kleuren met potloden. We hebben een leuke challenge deze maand, maak een kaart met meerdere vouwen. Uiteraard moet je stempel of digi wel gekleurd zijn met potloden. Ik heb gebruik gemaakt van de digi Hummingbird van The Paper Shelter onze sponsor deze maand. Ik niet zoveel op de kaart geplakt omdat ik vond dat de digi de eye catcher moest blijven.
Voor de liefhebbers de volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
Lely L350-L571-129-L872-L801 later accent 142-194
Stamper 263-L470
Bladeren L739-L220-L470
Vogel L729-L214-L470-L240
Snavel L009-L508-L004-L002-L001
Staart L162-L755-L161


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Met de hond Moos gaat het uitstekend ze is echt een lieverd. We hebben het echt met haar getroffen. We zijn veel aan de wandel dit is goed voor haar maar ook voor ons. Hierdoor wel wat minder tijd om te knutselen maar dat is mij meer dan waard. De volgende keer zal weer even een foto plaatsen. Ze is lastig te fotograferen omdat ze helemaal zwart is.

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.



Lieve groet,
Petra

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart ! Erg mooi ingekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Petra :-D
    Fijn dat het zo goed gaat met Moos!! Kan me voorstellen dat je dat even belangrijker vind dan knutselen ;-).
    Lijkt me leuk om weer een foto van haar te zien :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstwerk laat je ons weer zien.
    Je kleurwerk is echt fantastisch.
    Een hele mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Petra wat is deze prachtig zeg ! Echt een heel erg mooie bloem en zo mooi gekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra