dinsdag 10 oktober 2017

Challenge KMP ...

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op ons blog kleuren met potloden. Dit keer maken wij een Easelkaart. Ik heb een magic Easelkaart gemaakt bekijk de onderstaande foto's maar.
Het gehele plaatje is gekleurd met Faber Castell en de volgende kleurtjes heb ik gebruikt. Er zaten weer heel wat uurtjes kleurwerk in.





Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen onze sponsor is dit keer Beccy's Place en de prijs is een 1 digiset. 
Heb je al eens gekeken wat voor leuke digi's ze heeft,  klik dan HIER

Luitjes ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Lieve groet,
Petra







6 opmerkingen:

  1. Superleuk!! zo'n magic kaart, Petra :-D
    En prachtig gekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je die afbeelding schitterend ingekleurd Petra. Het lijkt haast een prentje uit een sprookjesboek...moooi.
    Zo'n slidercard is wel heel gaaf hoor, super gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoe je dit plaatje hebt ingekleurd! Leuk effect zo magic kaart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je magic card is werkelijk schitterend, wat heb je de kabouter prachtig mooi ingekleurd! En dan die achtergrond, gewoon sprookjesachtig ! Ik durf gewoon niet te vragen hoeveel tijd er in dit project zit.... pfff... voorlopig maar even in de woonkamer midden in the picture zetten en zelf genieten van je schitterende creatie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie easelkaart heb je gemaakt. Prachtig zoals je de kabouters hebt ingekleurd! Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw Petra wat prachtig ! Ik herken de mooie achtergrond van de monthly, wat heb je dat prachtig gedaan zeg ! Ik vond ook dat deze erg leuk is om in combinatie met een andere digi of stempel op een kaartje te doen !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra