zondag 1 april 2018

Verjaardag...........



Goedemorgen allemaal,


Zoals ik had beloofd gisteren,  laat ik jullie vandaag nog een kaartje zien. Dertien jaar geleden is onze Nora geboren en ik zei toen als ze maar niet op 1 april wordt geboren. Dit soort dingen moet je niet roepen. 😊 Een heerlijke meid en dit jaar extra feestelijk omdat haar verjaardag  samen valt met Pasen. De leuke schulpmal kont bij Ali vandaan . De leuke Mermaids zijn gekleurd met mijn copics.
Ze is gek op shakerkaartjes dus deze voor haar gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

Ik wens iedereen fijne paasdagen en tot de volgende keer maar weer.

Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter!
    Je hebt een hele leuke kaart voor haar gemaakt...echt een meidenkaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Petra. Ik vind dat je een hele leuke en lieve schudkaart voor haar gemaakt hebt met die lieve meerminnen erop. Leuk dat je ook dat visje op het mica geplakt hebt, geeft echt diepte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met Nora! Wat een feestelijke dag: verjaardag, Paasfeest en een niet naar school dag.... jullie hebben vast een gezellige dag achter de rug. En jouw kaart voor haar zal hier zeker aan bijgedragen hebben, wat een leukerd! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie en leuke kaart!! Petra :-D
    Daar zal ze blij mee zijn geweest!!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Nora!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra