zondag 20 mei 2018

Leuke Teckel.....




Hallo allemaal,
  
Vandaag laat ik jullie weer een kaartjes zien. 
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaartjes.
Dit keer de leuke Teckel van Marianne Design en wat malletjes van Ali. Het designpapier komt bij de Action vandaan. Ik zie nu alleen dat ik nog ben vergeten om met een witte helpen een high light te geven in het oog en op het neusje.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en graag tot de volgende keer.    

Lieve groetjes,
Petra.

3 opmerkingen:

  1. Mooie frisse kaart!
    Grappige teckel, die blijft leuk. Ik heb hem ook alleen nog niet gebruikt.
    Mooi mallen ook.
    Fijne Pinksteren verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lieverd.
    Zo leuk dat teckeltje.
    Een mooie opstelling van je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra