woensdag 10 oktober 2018

Helloween with the Papershelter....








Goedemorgen allemaal,

Voor de herfstdagen heerlijke chocolade en voor 's avonds knusse waxinelichtjes. Dit heb ik gemaakt voor mijn meiden en ik heb er twee dus moet er nog een komen. Deze leuke digi is van de The Paper Shelter en is deze maand onze sponsor. De grafstenen, de maan en de vleermuizen heb ik er zelf bijgetekend. De achtergrond heb ik bewerkt met Distress inkt om het een beetje spooky te maken. Het leuke patroontje is afkomstig van het blog Stempeleinmaleins. Het staat vol met leuke projectjes en kaarten. Sommige patronen kun je direct downloaden als je een silhouette machine hebt. 



De gebruikte kleurtjes:
Pompoen 943-1032-118-1033-917-912
Haar 1095-924-922-939-
Hoed 199 FC -1076-1072-1069
Groen 909-912-913-915
Huid 943-939-927-140 wang en lippen 929

Ik zou zeggen pak lekker je potloden en doe weer gezellig mee met onze challenge.

Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Hmmmm... chocolade en gezellig kaarslicht, ik hou er óók wel van! Je hebt nog een hele klus voor de boeg als je voor je andere dochter óók nog zo'n schitterende creatie moet maken. Je hebt het meisje prachtig gekleurd, erg leuk zoals je het geheel aangekleed hebt met je eigen tekeningen, hier zit heel wat tijd in! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit supergaaf gemaakt Petra. Knap om zelf bij de stempel te tekenen, het vormt een echt spooky tafereeltje zo. Alhoewel dat mooi ingekleurde heksje wel schattig is. Echt een heel leuk en mooi presentje om te geven/krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!!! Petra.
    Ziet er echt supergaaf uit, prachtig gekleurd en zo
    leuk dat je er zelf wat bij getekend hebt!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via via op jou blog terecht gekomen.
    Wat maak je prachtige kaarten ben je volger geworden :)
    wat een gaaf waxine doosje, super mooi ingekleurd schattig heksje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is dit prachtig zeg ! Zo'n schattige digi en zo mooi ingekleurd ! Ik vind het haar helemaal te gek gedaan en wat knap dat je de achtergrond er zelf bij tekende !
    Heel erg mooi projectje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk voor Halloween!
    Mooi kleurwerk.
    Ook je tekenwerk is erg mooi, het past allemaal mooi bij elkaar.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra