maandag 7 januari 2019

Bambi....


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat dit ik zelf heb getekend op de kraftkaartjes van de Action. Twintig jaar geleden voor het eerst naar Amerika geweest en hebben toen de Disney parken aangedaan. Destijds helemaal in de ban van deze schattige figuurtjes en ook een aantal getekend. Ik doe het eigelijk te weinig om zo lekker je eigen creaties te maken. Ik heb hiervoor mijn prismapotloden gebruikt. Het was een hele uitdaging om diepte erin te krijgen omdat het papier niet veel reliëf heeft waardoor het papier al snel verzadigd is.
De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:

Bloem 925-929-1014-wit hart 1089
Groen 1090-988-1089
Tong 199fc -931-929
Donkerbruin Bambi 946-1082-943-1032-118
Middenkleur 1082-1033-1034
Licht 1082-942-140
Lucht 1022-1087 wit

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden en wens je verder een fijne dag.

Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Wow ik rol bijna van mijn stoel Petra! Wat kun jij schitterend tekenen (prachtig kleuren was al bekend *lol*)!
    Het is je écht wel gelukt om diepte te krijgen in je tekening; geweldig knap gedaan.
    Wellicht een idee om het tekenen weer op te pakken.... of is je doosje tijd daarvoor niet vol genoeg ;).
    Fijne dag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Petra wat kun jij mooi tekenen ..Prachtig!!
    Het is natuurlijk ook weer supermooi ingekleurd ,het is je ook wel gelukt om er diepte in te krijgen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Petra :-D
    Wat kan jij goed tekenen!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zoveel talent.
    Je kan niet alleen heel mooi kleuren, maar ook nog eens goed tekenen.
    Prachtig gedaan, dit is een mooi, lief kaartje geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!!! Petra! Wat is dit te gek getekend én gekleurd! Ik ben er helemaal stil van! Echt heel mooi!

    Nog een heel mooi 2019 gewenst voor jou en de jouwen!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra