zaterdag 4 mei 2019

New Home..........


Goedemorgen allemaal,



Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Een familielid van ons hebben afgelopen 1 mei de sleutel gekregen van hun nieuwe huis. Ik wist niet goed wat voor kaartje ik moest maken, ben gaan snuffelen op Pinterest maar kreeg hier ook geen inspiratie van. Ik wilde een kaart maken die net even anders was dan de vele kaarten die je voorbij ziet komen. In ene herinnerde ik mij  de challenge van de Egel. Ik ben meteen naar mijn hobbykamer gegaan en ben aan de slag gegaan met dit als resultaat. Nu kan ik nog net mee doen op de valreep mijn kaart uploaden voor de challenge. Twee vliegen in een klap, haha.

Het papier komt bij de Action vandaan, de malletjes van de sleutel, het hartje en nieuw home ook. De rond/ovale mal komt bij Ali vandaan.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt weer voor je bezoekje en tot snel

Lieve groet,
Petra

6 opmerkingen:

  1. Als je weet wat je wilt maken dat helpt wel hè! soms heb je dan even een vastloper haha Het is goed gekomen Petra en je kaart is SUPER!!! Ook je kaart hiervoor vind ik hartstikke mooi voor het bruidspaar! Fijn weekend,
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart, daar zal de familie vast blij mee zijn Petra!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met het thema verhuizen. Goede lift in mooie kleurtjes en leuke materialen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Petra.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden. Zelf heb ik ook new home kaartjes gemaakt. Ik wist het ook niet, maar ook de sleutels gebruikt. Fijn dat je meedoet met onze "lift" uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg ontzettend leuk geworden Petra!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra