donderdag 20 december 2012

Nikki






Goedenavond allemaal,

Iedereen druk in de weer met de kerstkaarten. Ik heb dit jaar niet voor iedereen een eigengemaakte kaart gemaakt alleen voor diegene die het ook waarderen. Ook ben ik dit jaar erg laat met de kaarten op de post doen,  ik heb ze vandaag gepost schaam schaam. Met een beetje geluk misschien toch nog maandag op de mat.

Deze kaart is ook vandaag op de post gegaan maar zeg lekker niet wie haar krijgt. Het is de digi speciaal door Krista gemaakt voor de club "Kaarten maken met Tiets"
Je kon deze aanvragen en had daarbij de verplichting er een kaart mee te maken.
Zo niet, ook geen probleem hoor, want hij staat ook in de webwinkel en die kun je HIER vinden.
Oh ja, ik heb haar gekleurd met de Faber Castell potloden. Had ik alle kleurnummers genoteerd kan ik mijn briefje niet meer vinden.



Bedankt weet voor het bezoek aan mijn blog.

Groeten,

Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra