dinsdag 10 april 2018

Geliciteerd....



Goedemorgen allemaal,

Het is alweer de 10e van de maand en dit betekent dat er weer een nieuwe challenge start bij ons blog kleuren met potloden. Deze maand worden wij gesponsord door Beccy, zij maakt mooie digitale stempels en digitals.
Ik heb dit keer deze uitgezocht en wilde proberen om een vacht te kleuren. Het valt niet mee om zo’n klein plaatje dan te voorzien van schaduw en haar, dan ontbreekt de ervaring.  Moet mij er toch maar iets meer op toeleggen om dit te leren. De achtergrond is gemaakt met de te gekke krijtjes, wat bister korrels en een stempel van Ali. De mal met de kronkel lijntjes en de pijlen komen ook bij Ali vandaan.
Kom kijken op ons blog wat mijn andere maatjes hebben gemaakt en doe gezellig mee.
Bedankt weer voor je bezoek en tot de volgende keer.
Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Petra!
    Ik vind de vacht zo slecht nog niet...mij lukt dit nog niet wordt dan een rommeltje hoop het ooit ook nog is onder de knie te krijgen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, wat een grappig koor staat daar uit volle borst te zingen. Ik vind de vachten heel goed ingekleurd vooral de rechtse ziet er heel aaibaar uit. Knap hoor mij lukt dat zo niet. Mooie vrolijke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi ingekleurd en een fantastische kaart mee gemaakt.
    Ik vind hem geweldig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gekleurd !!!!!
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, Super leuk!
    Die katten ik word er vrolijk van.
    Je hebt de vachten mooi ingekleurd, petje af.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk kaartje, Petra, super leuke stempel!
    dit zijn de afmetingen van mijn kaart: ik had een stuk card stock 13,5 x 27,00cm, maar ik heb mijn Martha Stewart scoreboard gebruikt en dat is in inches. Ik heb gemeten en dit zijn de rillijnen: 5,7; 11,4; 16,3; 21,2; 24,1 cm. Ik zou de kaart de volgende keer ietsje breder maken, 14,00cm of zelfs 14,50cm, kijk maar eerst welke stansjes je wil gebruiken. Groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Petra,

    Wat heb je die katjes weer waanzinnig mooi gekleurd! Echt super! Enne.... leuk malletje van Ali met die stikrandjes!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra