woensdag 24 oktober 2018

Kleine kerstkabouter..........



Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag een gezellige kerstkabouter. Dit leuke malletje geleend van mijn moeder komt bij Alie vandaan. Het leuke papier van Marianne Design, verder valt er niet veel over te zeggen.

Bedankt weer voor je bezoek en het eventuele berichtje wat je achter laat. Ik lees ze altijd met veel plezier..

Fijne dag en tot de volgende keer maar weer .
Lieve groet,
Petra

5 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, wat een vrolijke en mooie kerstkaart. Die leuke kabouter brengt een brede glimlach teweeg :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk mannetje is die kabouter van jou. Heel leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!! Petra :-D
    De kerstkabouter is zo leuk!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra