maandag 10 december 2018

Winters kaartje...


Goedemorgen allemaal,


Vandaag begint er bij Kleuren met potloden weer een nieuwe challenge. Een makkelijke deze keer alles mag. Ik ben hiervoor aan de slag gegaan met een digi van Polkadoodles onze sponsor deze maand. Deze is ingekleurd met de Prisma potloden. Ik wilde de digi eruit laten springen en heb de rest van de kaart lekker rustig gehouden en door al het wit is het een winters geheel geworden.

Ik zou zeggen pak lekker je potloden en kleur lekker mee de laatste challenge van dit jaar.
Lieve

4 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig.
    Een hele mooie, lieve stempel en ik val vast in herhaling, want ik moet er weer bij zeggen, dat die zo mooi is ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met deze lieve digi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Petra :-D
    Dat wil ik ooit ook nog eens maken, een hele witte achtergrond met een gekleurd plaatje ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze springt inderdaad in het oog, mooi hoor met de witte achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra