dinsdag 19 maart 2019

Make up borstels van de Action



Hallo allemaal,

Dit wil ik graag met jullie delen. Ik gebruik heel veel wit linnenkarton voor mijn kaarten. Al die stroken van het A4 papier bewaar ik altijd, zijn ideaal voor de diertjes van Marianne Design. Laten we wel wezen ik kan niet alleen maar witte katjes, hondjes en zebra’s maken. Nu zag ik laatst een filmpje van hobby vision en daar werd gebruik gemaakt van 

Picket Fence Studios - Blender Brushes  deze set kost 25,99 euro. Nu liep ik afgelopen zondag nog even naar de Action en stuitte ik tegen make up borstels. Ze zien er hetzelfde uit als de andere borstels en zijn superzacht. Nu zal er wel ergens een kwaliteit verschil in zitten, ik weet dat dassenhaar heel duur is en bijna niet slijt. Een goede scheerkwast van dassenhaar varieert van 40,00- 60,00 euro en zelfs nog duurder. Afijn om op mijn verhaal terug te komen deze borstels doen het prima en blenden prachtig. Even afvegen aan een stukje keukenrol en je kan het volgende kleurtje weer gebruiken. Ik heb voor de hondjes distress inkt en oxide gebruikt. Het setje bij de Action had een prijs van 4,00 euro. Ik ben er heel blij mee.


Lieve groet,
Petra

8 opmerkingen:

  1. zier geweldig uit Petra en gaaf dat je setje werkt, hoef net altijd duur tezijn.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker superleuk uit Petra!! :-D
    Bedankt voor de tip voor de make up borstels bij de Action!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze in het zwart, vind ze heel handig. Leuk idee voor je diertjes om die zelf te kleuren.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk he die hondjes. Staan hier ook op het verlanglijstje. En bedankt voor je tip. Die ga ik ook eens uitproberen
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tip. Want zien je hondjes er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke puppy voorbeelden.
    En bedankt voor je tip.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede tip, Petra! En je hondjes zijn super schattig geworden! En er lijken wel twee Beagletjes bij te zitten!!! Wij hebben een Beagle.... vandaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat een goeie tip Petra! Ik ga ze ook gelijk aanschaffen, ideaal!

    En wat zijn je hondjes superschattig geworden!! Ik heb ze ook besteld (deze kun je toch niet weerstaan...hihi).

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra