maandag 1 april 2019

Enveloppe voor een tiener...



Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag een envelopje gemaakt voor mijn nichtje. Ze wil graag een hond en om papa een beetje te stimuleren heb ik er een leuk hondenkopje op geplakt. Een leuke cadeaukaart erin zodat ze zelf kan kijken wat ze wil hebben.
Voor de rest valt er niet veel over te vertellen.


Met deze envelop wil ik meedoen met de challenge van de Egel.

Bedankt weer voor je bezoek en het eventuele berichtje wat je achterlaat.

Lieve groet,
Petra

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie envelop gemaakt Petra. Ik vind zowel de binnen- als de buitenkant mooi gemaakt. Lief dat hondenkopje erop maar of papa dan overstag gaat??? Hihi, valt allicht te proberen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief hondenkoppie weer!! Ik hoop dat papa toch een hondje voor haar aanschaft ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!! wat schattig dat puppy hoofd op die enveloppe...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Bedankt voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Groetjs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra