zondag 12 mei 2019

love you..............


Hallo allemaal,


Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag op moederdag mag ik een kaartje laten zien op ons blog kleuren met potloden. Hoe toepasselijk is het dan om een kaartje te laten zien "love you". De achtergrond heb ik gemaakt met Distress inkt en het lieve kleine varkentje is van MFT. 

Ik heb dit keer mijn Faber Castell potloden gebruikt en de volgende kleurtjes heb ik gebruikt.
varkentje 132-130-189-113-108-103 wit, wangetjes 117
hart zwart 263-217-219-221-139

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.


Lieve groet,
Petra

8 opmerkingen:

  1. wat een super leuk kaartje!!!
    Fijne zondag Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, je varkentje is een schatje. Het hartje heb je fantastischh gekleurd, hier zie je goed waarom het zo belangrijk is om je zwarte potlood er bij te pakken, hij ziet er echt 3d uit, schitterend! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superlief kaartje in mooie kleuren, Petra!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat een snoepje is deze kaart, Petra! Heel schattig varkentje en toffe achtergrond!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje hoor en een leuk stempeltje!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart in deze vrolijke kleuren !
    Ik ben inderdaad erg afwezig geweest, komt wel weer goed het is alleen allemaal wat moeilijk nu. Ik hoop dat ik me echt snel weer beter in mn vel voel.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra