zondag 18 augustus 2019

Polka Doodle Mermaid






Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Deze kaart was mijn bijdrage voor de challenge bij het blog KMP. Het thema is deze maand alles mag. Ik zou zeggen pak lekker je potloden en doe gezellig mee.
Dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt:
Haar 1095-944-924-922-921
Huid 943-1092-927-140
Zeemeermin 132-933-1079-105-1006-920-1011
Zeester1033-942-940
Touw 948-947-941-1083-912-913

In verband met persoonlijke omstandigheden plaats ik niet veel kaarten en ben ik ook niet veel bij jou op het blog om een berichtje achter te laten, sorry hiervoor.

Ik wens je een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.
Lieve groet,
Petra

6 opmerkingen:

  1. Weer zo'n schitterende ingekleurde stempel.
    Een mooie kaart ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je die stempel mooi ingekleurd Petra, Die haren en het kleurverloop op de staart...smullen dit. Heel leuk afgewerkt met de schelpjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Petra!...digi is zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excuses voor het geringe aantal kaarten zijn absoluut overbodig. Niet kwantiteit, maar kwaliteit is belangrijk, je kleurwerk en kaartje zien er weer schitterend uit! Doe maar rustig aan, laat je lekker verwennen door de dierbaren om je heen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, prachtig gekleurd!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, je hebt de zeemeermin prachtig ingekleurd!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra