donderdag 10 januari 2013

Deze toch nog maar even showen

Hoi allemaal,

Eerst natuurlijk een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers! Heel erg leuk dat je mijn blog bent gaan volgen :).


Alhoewel de Kerst alweer ver achter ons ligt, wil ik deze toch nog even posten.

Mijn vader houdt van mooie dames en op de valreep 1 dag voor Kerst nog even snel voor hem gemaakt. Maar ja, door de haast vergeten er een foto van te maken. Daar de kaart nog steeds pronkt aan de muur is paps zo lief geweest om er een fotootje van te maken. Bedankt  pa.


De geweldige mooie stempel van van Kenny K, Mrs. Claus heb ik gekleurd met de Faber Castell potloden. En tja, door alle haast geen kleurnummers genoteerd.




Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog.

Groeten,

Petra



4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje!!! Wat zijn die digi's leuk hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zohoo, je vader zal een superkerst hebben gehad haha, het plaatje is echt gaaf en je hebt hem weer prachtig ingekleurd.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, leuke taarten, van alle markten thuis!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra