dinsdag 29 januari 2013

En de kleur is blauw


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de nieuwe mensen bedanken die mijn blog zijn gaan volgen. 
Welkom, leuk dat jullie mij gaan volgen.

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een digi van Sureya. Wat zijn dit toch een geweldige digi's om in te kleuren. Ik heb wel het haar op haar hoofd een beetje bijgewerkt want die grote knotten vond ik niet zo leuk.

Toen ik dat kaart aan het kleuren was lag er sneeuw. Ik vond het wel een leuk idee om de kleur het ijzige blauw met deze sexy dame te verwerken. Wordt het vanzelf minder koud ;).


Ik heb een enveloppekaart gemaakt en heb hiervoor de volgende materialen gebruikt.

Faber Castell potloden
Haar - 113, 115, 217, 177, 199
Huid -  de drie huiskleuren
Jurk – 140, 120 199.

Voor de mallen heb ik dit keer Joy Crafts gebruikt en deze kun je hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl vinden.

De poststempels, heb ik geen idee meer van wie die zijn. Ik heb ze bewerkt met wow embossing-poeder

Bedankt weer voor het bezoek aan mijn blog en nog een fijne dag.
Groeten,
Petra




2 opmerkingen:

  1. Wow Petra, deze is echt gaaf geworden, die benen die heb je ook zo mooi ingekleurd. En de jurk...... wow En nu dus al weer DT geworden bij een webwinkel..... het gaat straks storm lopen haha.
    xxxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauaaaawww wat mooi zeg, wat heb je je digi geweldig mooi ingekleurd, super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra