vrijdag 1 februari 2013

Hobbyhome Challenge: babykaart




Hallo allemaal,

Het is alweer de eerste van de maand en tijd voor een nieuwe challenge op het hobbyhome challengeblog.
Het thema van deze maand is 'een babykaart' en daarvoor heb ik een stempel van Magnolia gebruikt uit de Princes & Princesses collectie 2012, baby Tilda.

Dit keer heb ik de stempelafdruk gekleurd met de Distress inkt/markers.
Voor de opmaak van de kaart heb gebruik gemaakt van:
kanten randje, het randje heb ik bewerkt met distress inkt.
Frame Curve van Lea'bilitie.
De bloemen heb ik zelf gemaakt.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.



1 opmerking:

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra