donderdag 2 januari 2014

Goodbye 2013 Hello 2014



Hallo allemaal,

Het jaar 2013 ligt achter ons.
Een jaar met mooie momenten. Een jaar met gezelligheid. Maar ook een jaar met verdriet en tegenslag.
Het jaar 2013 laat ik achter mij en kijk erop terug als een herinnering van mijn leven.
Nu alweer 2014 een jaar met nieuwe kansen en nieuwe wensen. Ik hoop op een mooi jaar voor jou en mij en alle andere mensen. Een jaar vol creatieve creaties en ook dit jaar
 ga ik weer genieten van al dat moois wat er op alle bloggen voorbij zal gaan komen.

Vooruit het kan nog net maar het is wel de laatste 😃.
Ik kreeg de laatste tijd via de mail een hoop vragen hoe ik kleur met mijn Faber Castell potloden. Dus had ik besloten om een tutorial te maken van foto's. Deze kan je bewonderen op het HH-blog
Hier nog even een fotootje van dichtbij.


Ik hoop dat jullie mijn eerste tutorial leuk vinden maar vooral dat jullie er wat aan hebben. Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.


De volgende materialen heb ik voor deze Tag (kaart) gebruikt:
De bloemen zijn een oudje van Marianne poinsettia mini. 
Ik kon ze zo snel niet in de webshop vinden maar je kunt 
het altijd even aan Hanneke vragen en 
Dutch Doobadoo
silhouette
ponsen  voor takjes

Met deze Kerst label wil ik graag meedoen met de challenge kleuren met potloden.


Bedankt weer aan het bezoek aan mijn blog en graag weer tot een volgende keer.
Groetjes,
Petra

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk Petra en prachtig ingekleurd.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Allereerst wens ik je een heel gelukkig, gezond, liefdevol maar ook een zeer creatief nieuwjaar.
    Je hebt er een schitterende tag van weten te maken en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd!

    Lieve groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra, ik ga snel kijken op het blog hoe jij dit toch altijd doet. Je kleurwerk is natuurlijk toppie!
    Xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt weer Petra, ik vind het prachtig en zo mooi ingekleurd, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra,
    De alle beste wensen voor jou en je familie.En dat 2014 een super jaar mag worden.Prachtige label heb je gemaakt.En weer zo mooi ingekleurd.Maar ik hop na dit berichtje even naar het HH blog ben super benieuwd naar je tutorial.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor 2014!
    Wat een schitterende en vrolijke tag heb je gemaakt!!
    Super mooi gekleurd!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook nog de beste wensen voor 2014!
    Prachtige tag heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra,
    Schitterend je kaartje mooi ingekleurd echt een lieverdje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra