woensdag 28 oktober 2015

Even verstand op nul


Goedenavond allemaal,

Hier nog even een berichtje van mij. Ik had vorige week even wat tijd over om te kleuren. Ik werd geïnspireerd door deze foto en wilde mijn eigen stofje maken. Het ziet er vrij ingewikkeld uit maar uiteindelijk was ik er zo mee klaar. Ik zou deze jurk best willen hebben voor het aankomend kerstdiner. Helaas is het niet te koop. De jurk is gekleurd met copics, fineliner copic zwart, zwart potlood en een witte gelpen.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Tot de volgende blogpost.

Lieve groet,
Petra

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat prachtig!! Mijn mond valt open van verwondering, zo mooi als je dit gekleurd hebt. Schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lijkt gewoon niet echt... zóóó mooi gekleurd is ze..!! complimenten !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra