vrijdag 14 april 2017

Een bloemetje voor je verjaardag


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien  en dit keer met bloemen. Ik heb een jaar geleden een gelli plate voor mijn meiden gekocht en nooit zelf meegewerkt. Ik heb de mask van Dutch doobadoo gebruikt samen met Distress inkt. De bubbels heb ik nog wat aangezet met mijn potloden en dezelfde kleuren gebruikt als de  bloemen. De prachtige stempel is van Studio Light. De stans is van Marianne Design en de tekst is uitgeprint met de computer.

Nou hier komen de kleurtjes:
Bladeren luminance L739-L220-L470
Bloemen L599--142-128-129 en wit hart van de bloem LL030-L240
De cirkels zijn dezelfde kleuren als de bloemen streepje 146.

Ik hoop dat jullie het weer de moeite waard vonden om een kijkje te nemen. Ik wens iedereen weer een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Lieve



3 opmerkingen:

  1. Je zou ze zo uit de tuin kunnen plukken, net echt.
    Dit is weer een prachtig kleurwerk Petra.
    Erg leuk gemaakt met dat zelfgemaakt achtergrondje.
    Een prachtig geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurwerk en een hele mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee om de bubbles een klein beetje "bij" te kleuren met je potloden en je bloemen zien er zoals gewoonlijk weer schitterend uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra