zaterdag 6 mei 2017

You are so sweet......





Goedenavond  allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen op ons gezellige blog KMP. Onze appelboom stond zo mooi in de bloei, dat ik zin kreeg om een paar heerlijke appels te kleuren. Dit is het resultaat geworden. De kaart heeft nog geen bestemming en staat nog even heerlijk te pronken in mijn hobbykamer. De afbeelding is gekleurd met Faber Castell en Luminance potloden. De achtergrond heb ik met waterverf gedaan en de lijntjes langs de randjes uit de losse hand.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Appels 470-240-599-070-061-571-801 alle Luminance
Bladeren 739-225-015-801 Luminance
Bloesem 124-129 beide Faber Castell - wit Luminance 

Bedankt weer voor jullie bezoek en ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren. Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer maar weer.

Denken jullie nog aan onze challenge nog een paar dagen en dan komt alweer de volgende. Stuur je kaart nog snel in en misschien ben jij de winnaar wel!

Lieve
groetjes,
Petra

4 opmerkingen:

  1. oh wauw Petra, die appels zien eruit om in te bijten ... !!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!! Supermooi gekleurd Petra!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf gekleurd, Petra! Echt super mooi! Leuk kaartje eromheen! Prachtig geheel.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Petra ! Dat is echt prachtig ! Die appels zien er echt levensecht uit en ze glanzen zo mooi ! Je zou er zo in bijten !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra