maandag 3 juli 2017

Stoere mannenkaart.....




Goedenavond allemaal,

Dit keer een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn. Ik heb dit keer gebruikt gemaakt van een knipvel. Een aantal weken geleden ben ik met mijn moeder en jongste dochter bij ons in Nieuw Vennep geweest om kaartjes te maken, gezellig met z'n drietjes fröbelen. Ik heb het idee gepikt van Olga die dit kaartje daar had staan. Ik vond het erg leuk om na te maken en dit te kunnen sturen naar een man.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en bedankt voor jullie bezoek en eventuele reactie die je achterlaat. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Tot de volgende keer en lieve groetjes,  
Petra

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Petra!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en stoere mannenkaart! Petra.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Petra!

    Het is even geleden dat ik in Blogland was omdat we inmiddels verhuisd zijn (en een verbouwing achter de rug hebben). Ik zie dat ik een hoop moois gemist heb op jouw blog. Is alles verder goed met jou en je gezin?

    Je kaart is super geworden! Lekker stoer en erg leuk gecombineerd allemaal.

    Fijne avond!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dit is wel iets totaal anders dan we van jou gewend zijn, maar wat is 'tie leuk geworden zeg! Zo zie je maar weer, soms moet je eens iets nieuws proberen hihi. Leuk de details zoals het ribbelkarton en de gears. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is tie mooi en toch stoer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra