vrijdag 21 juli 2017

Vakantie...






Goedemorgen allemaal,


Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen. Wij zijn de laatste in de rij en het is vandaag de laatste schooldag. Straks hebben de kinderen officieel vakantie. Zoals elk jaar maak ik voor de juffies iets leuks en  dit is het geworden. Symbolisch de doosjes gevuld met suikerhartjes waar lieve woordjes op staan. Ik wil jullie bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie hebben achtergelaten op mijn vorige blogpost. Ik lees ze altijd met veel plezier. Ik wens jullie een fijn weekend en een heerlijke vakantie.


Lieve groet,
Petra



2 opmerkingen:

  1. Jee wat heb je de juffen verwend met deze gave creaties! Ze waren er vast heel blij mee. Echt heel mooi gemaakt en helemaal in de zomersfeer, top!
    Heerlijk dat jullie nu ook vakantie hebben! Geniet er lekker van!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra