maandag 4 september 2017

koffiebonen.....




Hallo allemaal,
Nu hier zit de zomervakantie er ook weer op en zijn ze weer naar school althans de basisschool, de middelbareschool doet het deze week nog even rustig aan.
Ik heb twee maanden geleden de Chinesewebshop gevonden en een aantal dingen besteld. Je.
 Moet geen haast hebben het druppelt langzaam binnen. Wat ook weer zo zijn charmes heeft, zo heb je bijna elke dag een leuk envelopje in je brievenbus.

Deze kaart heb ik met de spulletjes gesmaakt. De kleine label heb ik ik een mini shaker van gemaakt.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer. Tijden mijn vakantie heb ik het rustig aan gedaan ook met het reageren op jullie mooie projecten die jullie hebben geplaatst, wel allemaal bewonderd.

Bedankt weer voor jullie bezoek en tot de volgende keer.
Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer een heel leuk kaartje Petra.
    De malletjes komen me niet onbekend voor, want ik heb ze ook vanuit China.
    Oppassen hoor, want eenmaal een bestelling gedaan, is de verleiding naar meer enorm groot.
    Maar ach, voor de prijs moeten we het niet laten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Petra. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er héél leuk uit, vooral die koffiespatten haha écht leuk! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave spullen heb je gescoord uit China ;). Ik vind de randmal ook super mooi! Je hebt er een prachtige en hippe kaart meegemaakt.
    Tja waar zouden we zijn zonder koffie....;).

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra