dinsdag 12 september 2017

Tijd voor koffie en een bonbon......






Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, althans een projectje. Ik heb dit keer een stempel gebuikt van een slakje.
Dit leuke doosje waarin ik bonbons heb gedaan is gesneden met Silhouette Machine. In mijn familie wil men vaak geld voor verjaardagen hebben en ik vind het dan leuk om er iets bij te geven.

De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:    
overige Faber Castell  C= Derwent
Blauw 120-140-146
Slak 278-173-174-170
Huisje 175-C530-L832
Grond 175-179-268
Gras 174-166

Bedankt weer voor jullie bezoek aan mijn blog en tot de volgende keer maar weer.
Lieve


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo'n mooie verpakking voor een bonbon te maken als cadeautje. Dat geeft veel leuker weg dan alleen een envelop. Ik ben helemaal verliefd op dit leuke slakje, wat een schatje. Het is een heel gaaf projectje geworden!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bonbondoosje en wat ziet je slakje er weer formidabel leuk uit! Die tekst trouwens, op de voorkant, gewéldig...!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Petra :-D
    Ik vind het een superleuk projectje geworden, leuk met de slak :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra