zaterdag 18 november 2017

It's cold outside....



Hallo lieve bloggers,

Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen op het blog kleuren met potloden en dan ook op mijn eigen. Leuk dat je weer even langs komt om te kijken wat nu weer gefabriceerd heb. Ik ben de laatste tijd helemaal in de shakers en in combinatie met de XXL mal nr 72 van Crealies. Ik zelf vind dat dit zo'n mooi effect geeft en dat je ingekleurde plaatje nog mooier overkomt.  

Voor deze leuke pinguïn heb ik de volgende kleuren gebruikt.
Achtergrond 249-137-136-160-135-125-123-128
Pinguïn 199- derwent witte potlood
Muts 199-217-219- tweede laag L599-L589-L070
Voeten snavel 283-186-115-111-108

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens iedereen nog een fijne dag en een fijne weekend verder, tot de volgende keer. We hebben op dit moment een leuke challenge op ons blog kleuren met potloden. Het thema is winter/Kerst, niet zo moeilijk dus. Het enige is dat het gekleurd moet zijn met potloden maakt niet uit welke, dus doe gezellig mee...


Lieve groet,
Petra

8 opmerkingen:

  1. Je pinguïn ziet er zoals altijd weer prachtig uit en ook je achtergrond mag er zijn! Leuk hoor, zo'n shakercard, maar als ik zelf met zoiets aan de slag ga, vind ik het best nog een bewerkelijk geheel, ben meer van de "platte", simpele kaarten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Petra!
    Wat heb je de pinguin mooi ingekleurd en ook de achtergrond vind ik super...dat lukt me nog niet. Leuk om er een shakercard van te maken.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een plaatje is dit!!!
    Prachtig gewoon.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat kereltje ziet er weer geweldig uit.
    Heel mooi kleurwerk Petra.
    Ik had ook niet anders verwacht van jou.
    Mooi als schudkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je pinguin is supermooi gekleurd, gave achtergrond ook!! Petra :-D
    Leuk zo'n shakerkaart en de mal is ook prachtig!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat een plaatje weer Petra!! Ik vind je shakerkaarten echt geweldig en ik kan me voorstellen dat je er geen genoeg van kunt krijgen (van mij mogen er nog velen volgen hoor).

    Je pinguïn is prachtig ingekleurd en die mallen van Crealies ga ik op mijn verlanglijstje zetten, deze zijn echt gaaf!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra