donderdag 14 december 2017

Space nerd........



Goedemorgen allemaal,


Vandaag is het alweer 14 december en laat  ik jullie weer een kaartje /projectje laten zien. Vandaag een bijzondere dag want onze oudste dochter is 16 jaar geleden geboren. Over twee weken zeggen we gedag tegen 2017 en verwelkomen 2018. Afijn ik dwaal af, vandaag geen kaartje maar een plaatje wat is ingelijst. Deze leuke dame is van Krista zo jammer dat zij gestopt is met haar mooie digitale plaatjes. Ik heb haar even uit de fotolijst gehaald omdat anders de glasplaat zo glittert. 
De gehele afbeelding is gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Voor de liefhebbers onderstaand de kleurtjes die ik heb gebruikt


achtergrond 199-157-152-110-145-166-205-104-154
Ogen 176-268-172
Gezicht 177-189-131-132-103 
Wangen 192- wit derwent 
Haar 177-180-187-132


Ik wens iedereen nog een fijne dag toe en graag tot de volgende blogpost. 
Doen jullie nog gezellig mee met onze challenge!! Hopelijk vinden jullie zo nu en dan nog een uurtje om lekker te kleuren in deze drukke tijden. 


Lieve 

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Petra..... 16 mooie leeftijd (maar wat gaat het allemaal snel vind je niet?). Onze oudste heeft inmiddels 2x16 bereikt ;)...

    Je kaart is écht geweldig! Zoals altijd weer schitterend gekleurd en wat een gave achtergrond heb je gemaakt; top!

    Fijne dag!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Petra :-D
    En ik vind het ook jammer dat Krista gestopt is met haar digitale afbeeldingen.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Heel toevallig want onze oudste (Lucas) is vandaag ook jarig, hij is 6 geworden. Grappig he.

    Je kaart is weer geweldig mooi, de kleuren spatten van het scherm. Kan er naar blijven kijken.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, beetje laat, maar ja, beter laat dan nooit... toch? (beetje druk de laatste tijd, nieuwe baan, altijd weer ff wennen met hobbytijd inplannen haha). Wat een schitterende achtergrond heb je gekleurd. Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig geweest... wow! Schitterend Peet!, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra