donderdag 21 juni 2018

Eline's Cute Animals - My Favorites in 10 Weeks #10


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer dinsdag en de laatste week van diertjes dag wat was georganiseerd door Linda en  Gerdine.  Bedankt meiden voor deze leuke challenge en dat ik de laatste weken heb mee kunnen doen. Ik heb genoten van alle leuke kaarten die door iedereen is gemaakt en natuurlijk inspiratie op gedaan. De katjes zijn vrij nieuw maar wel een favoriete van mij geworden. Ik heb nog een aantal kaarten met lieve diertjes klaar liggen om te kunnen posten.

Ik kan mijn kaartje pas in de avond aan de challenge toevoegen i.v.m. werk. Ga onder een kopje koffie weer heerlijk genieten van al het moois.
   

Lieve groet,
Petra

17 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met het schattige poesje!...was leuk om de afgelopen weken de diertjes voorbij te zien komen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoezig zeg, dit katje. Wat hangt ie aan een mooie tak! Leuke kaart!
    Ik heb ook genoten van de challenge en alle mooie kaartjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leukerd is dit geworden Petra, zo schattig dit katje hangend aan die mooie tak. Tof die druppeltjes op de blaadjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, al bungelend hangt die deugniet aan een tak!
    Zo schattig zijn deze poezenmallen. Leuk om te zien dat deze een plaatje kreeg in jou top 10!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de kittens toch leuk! Echt een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lief kaartje zeg, schattig dat katje zo hangend aan die prachtige tak!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zo, het poesje aan de tak.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer van de partij bent vandaag! Je kattenkaartje is superleuk! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die leuk geworden Petra!! Zo mooi met die gekleurde blaadjes erbij.
    Jammer dat dit al weer de 10e x was.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi katje, super schattig zo hangend aan de tak bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan en mooie kleurtjes!
    Echt een dotje.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje is het geworden. Leuk zoals het poesje aan de tak hangt, hele mooie kaart.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enorm schattig en leuk kaartje, Petra! Heel lief!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry voor de late reactie, ik was een weekje weg. Vandaag lekker weer thuis en tijd voor een rondje langs alle blogs van afgelopen dinsdag :). Lief kaartje ook weer, deze keer! Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra