dinsdag 11 december 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites nr 2



Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer dinsdag en dat betekent diertjesdag de leuke challenge georganiseerd door  Gerdine en Linda. Alweer vandaag de een na laatste, de weken vliegen voorbij.
Vandaag laat ik jullie deze kaart zien, ik vind de poezen toch wel erg gezellig en dan lekker bij de openhaard. Ik ben benieuwd met wat voor mooie kaarten jullie komen en wat er bij jullie zoal op nummer twee staat.

Oh volgende week de laatste, ik kijk er alvast weer naar uit.
Nog een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.


Lieve groet,
Petra



23 opmerkingen:

  1. Leuk, Petra! Ik heb ook een knus katje, ik had geen openhaard helaas...die slinger lampjes vind ik ook leuk!
    Groeten
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaart Petra!! Zo leuk met die katjes.
    Tot de laatste diertjes dinsdag!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke kaart! Tof gemaakt, zoveel op te zien...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een geweldige boxcard met die schattige katjes erin. Echt super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooh wat een geweldige poezenkaart en zoveel te zien super!!
    ik heb vandaag het vosje op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ligt deze kattenfamilie heerlijk bij de kerstboom! Die lampjes erbij maken het helemaal gezellig! Prachtige boxkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Heel leuk dat doorkijkje! En precies hoe poezen zijn, lekker warm bij de haard binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart!! Petra :-D
    Gaaf, zo'n boxkaart en leuk met de katten!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke creatie met alle diertjes van Eline . Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart! Heel mooi gemaakt!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig kaartje, ik heb hem ook op nr2 staan:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd deze poezenkaart. Geweldig vind ik die luie poes die daar met haar pootje omhoog voor de haard ligt, hihi. Onze hond kan ook zo lekker ongegeneerd gaan liggen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kerstkaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och wat een superschattige kaart! Grappig dat jij deze week ook een cardbox hebt gemaakt. Hij is erg leuk.
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Petra! En die slingerlamp..helemaal top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer wat moois gemaakt voor de top5, bedankt voor het meedoen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom net van Marjolein, zei maakte ook zoiets leuks. Ook de jouwe is heel tof. Er is zoveel op te zien.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Petra! Wat een leukerd!
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dit poezen kaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra