dinsdag 18 december 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites nr 1






Goedemorgen allemaal,

Oh, het is vandaag alweer de laatste dag/week van de diertjesdag georganiseerd door Gerdine en Linda. Bij mij op nummer 1 dan toch het rendier.
Vandaag laat ik jullie deze kaart zien een kiekeboe kaart. Ik moet meteen melden dat ik het idee van iemand geleend heb, ben het tegengekomen op Pinterest maar geen idee meer van wie. Mocht je je kaart herkennen!!
De afmetingen qua kaart is het model van Noor en kan je hier vinden.
Ik hoop dat je het weer een leuke kaart vindt en heb met veel plezier met deze challenge meegedaan. Het bijzondere en leuke van deze challenge was, dat bijna iedereen bij elkaar kwam kijken en een leuk berichtje achter liet. Ik heb hiervan ontzettend genoten en veel leuke ideetjes opgedaan, bedankt allemaal. Linda en Gerdine bedankt weer voor het organiseren. Kom snel bij jullie langs om te zien wie er bij jullie op 1 staat.


Verder wil ik nog een mededeling doen en heb geen idee waar het aan ligt. Ik kan regelmatig bij één van jullie geen opmerking plaatsen en dit kan per dag verschillen en wisselen qua persoon. Wat mij is opgevallen het meeste bij Carla, Miranda, Petra en Marja. Dames ik bewonder wel jullie mooie creaties maar kan geen opmerking plaatsen, sorry zou willen dat het anders was.

Wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende blogpost.
Lieve groet,
Petra





21 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, Petra, wat een bijzonder model, je hebt er echt werk van gemaakt.
    Heel leuk met zowel het rendier als het hertje!
    Ik heb ook mensen bij wie ik niet kan reageren, maar dat ligt dan aan op welk apparaat ik zit. Het lukt bijvoorbeeld niet vanaf de pc maar wel vanaf mijn telefoon...raadselachtig. En de laatste tijd wordt ik op de tablet steeds uitgelogd, dus kan ik helemaal niet reageren :-(
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Petra!...mooie voorkant en als je de kaart dan opent komt er nog een verrassende binnenkant tevoorschijn.
    Raar dat je bij mij niet altijd kunt reageren...geen idee hoe het komt. Heb nu zelf wel twee keer gehad dat ik opnieuw moest inloggen ook geen idee waarom.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt Petra. We zitten hier weer samen te genieten voor de laptop! Heel gaaf met zo'n verrassende binnenkant, super!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk met de doorkijk :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk model kaart leuke combinatie van de 2 diertjes en de kerstman bij mij staat de muis op 1
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een gave doorkijkkaart! Er is hier zoveel te zien met al die verschillende diertjes. TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart!
    Heel erg leuk met de diertjes op de ze manier verwerkt.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi zijn je kerstkaartjes met de mooie lieve figuurtjes.
    De kaart als kiekeboe kaart vind ik er nog eens super gaaf bij.
    Heel mooi gemaakt Petra.
    Ik zou ook niet weten hoe het komt dat je niet altijd kan reageren.
    Zelf heb ik er tot hiertoe (hout vasthouden) geen last van, ik kan bij iedereen een reactie plaatsen. 'k Doe dit wel altijd met een laptop en jij ? I-pad kan al eens problemen geven heb ik van horen zeggen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lieve en leuke kerstkaart, Petra! Gaaf mechanisme zit erin! En die diertjes zijn zooooo schattig!

    Ik wens jou alvast hele fijne en gezellige kerstdagen toe.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart, erg mooi gedaan.
    Groetjes,Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook problemen met reageren, met mijn google account en blogger, ik heb ontdekt dat vanuit google chrome als browser het meestal wel lukt. Je kaart is geweldig, zo leuk dat doorkijkje! Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kiekeboe kaart! Echt super hoe je dit hebt bedacht!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart is het geworden en bedankt voor het meedoen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Petra,prachtig gemaakt!
    Echt een super kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een werk ook deze week weer! Mooi geworden zeg! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je mooie deelname van deze laatste winter-diertjesdinsdag! Tot vrijdag, als we de winnaar bekendmaken :)
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is mooi! Veel om te zien, leuke uitwerking. Het rendier staat op mijn verlanglijstje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk modelletje Petra en zo mooi geworden. Wel heel veel werk maar super geworden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart! Leuk modelletje, maar ook super dat het rendier aan twee kanten uitgewerkt is natuurlijk!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf model is dit Petra. En zo leuk met al die doorkijkjes naar de leuke diertjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf kaartje Petra!
    Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra