vrijdag 1 februari 2019

Sparckle unicorn.....

Hallo allemaal,




Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie de digi zien van de Paper Shelter. Deze mogen wij deze maand gebruiken. De challenge loopt nog en deze in januari is een makkelijke, alles mag. Dus heb je nog een half ingekleurd plaatje en een uurtje over om lekker te ontspannen, doe nog gezellig mee. Ik wilde haar uitstraling niet zo lief maar een beetje kinky uit  laten zien. Voorzien van wat zware make-up en ware edelstenen op haar hoofd. Dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt en dit keer mijn Luminance potloden.
Lippen 095-599-589-242
Ogen 808-004-161
Haar blauw 159-185-660-661wit paars 120-630-112  groen 729
Gezicht 866-876-872-832-821
Hoorn 112-571-083-242-wit

Verder heb ik het plaatje verwerkt met een shakerkaart. Ik heb dit modeltjes al vaker gebruikt en blijf het superleuk vinden.

Ik hoop dat jullie het weer de moeite waard vonden en graag tot de volgende keer.



4 opmerkingen:

  1. Superleuk!! Petra :-D
    Gaaf zo dat haar en ook leuk om er een shakerkaart van te maken!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat waanzinnig gekleurd, Petra! Echt schitterend. Je schudkaartje eromheen is ook super! Mooi geheel!

    Fijn weekend.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Petra,

      Leuk dat je weer kunt reageren op mijn blog! En inderdaad... mijn kaartjes zijn altijd wel uit veel laagjes opgebouwd. Ik probeer altijd onder de 50 gram te blijven, want dan heb je genoeg aan twee postzegels. De zwaardere kaarten geef ik vaak persoonlijk.

      Liefs, Nicolette

      Verwijderen
  3. Die mysterieuze look is zeker wel geslaagd, mooie haardos! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra