donderdag 28 februari 2019

Voor jou....





Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de malletjes van Marleen.  Het leuke van deze vind ik, dat je ze voor alle gelegenheden kan gebruiken. Deze kaart gaat dan ook naar een dochter van mijn collega die in korte tijd voor de tweede keer geopereerd moet worden. Ze gaat volgende week weer onder het mes.

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik heb heb ze met veel plezier gelezen.

Lieve groetjes,
Petra



10 opmerkingen:

  1. De malletjes zijn erg leuk maar je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt!!! En ja, dan krijg je natuurlijk wel een héle mooie kaart! Ook het achtergrondpapier past er natuurlijk perfect bij....dikke complimenten!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je met de leuke malletjes gemaakt!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, gezellig tafereeltje. Ik heb de mallen ook besteld.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje.
    Zo mooi allemaal wat er op te zien is.
    Ik vind dit echt super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! En daar zal de dochter van je collega vast blij mee zijn. Een beetje afleiding in deze moeilijke en spannende tijd.

    Een hele fijne avond nog verder.

    Lieve groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!! Petra.
    Daar zal ze blij mee zijn!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kaart. Mooi gewerkt met de stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love love love your card!Can you tell me who makes the cactus paper you used.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra