zaterdag 2 maart 2019

Een nieuw stulpje.....

Hallo allemaal,


Daar ben ik weer met een kaartje. Voor deze kaart heb ik de achtergrond gemaakt met oxide Distress inkt. Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar als ik met wit embosssing poeder aan de slag ga, wil het nooit helemaal lukken. Tegenwoordig maak ik de tekst in mijn Silhouette machine en print het uit. Mooi scherp en geen frustratie. Op de vleugeltjes van de bijtjes heb ik wat gloss effect gedaan, helaas op de foto niet te zien. Het takje met de blaadjes is weer van Ali.

Ik hoop dat julie het een leuk kaartje vinden en graag tot de volgende keer.

Lieve groet,
Petra.



9 opmerkingen:

  1. Heel erg leUk om een bijenkorf als verhuiskaart te gebruiken!!! Ik zou daar nooit opgekomen zijn. Wat leer je toch veel in blogland ;-)
    En wat een superleuke kaart heb je dan!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie verhuiskaart.
    Leuk dat je daar een bijenkorf voor gebruikt hebt, dat is weer eens wat anders dan het traditionele.
    Met oxide Distress Inkt heb ik geen ervaring, ik gebruik nog steeds de gewone Distress Inkt om achtergrondjes mee te maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk om een bijenkorf als verhuiskaart te gebruiken. Daar was ik ook niet opgekomen (wat Joke al zei ;-) )
    Ik vind de kaart echt gaaf!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om de bijenkorf op je verhuiskaartje te zetten, uniek! Mooie achtergrond gemaakt. Ik had ook last van die witte embosspikkels naast de tekst, blèh... wat een lelijk gezicht hè. Tegenwoordig gebruik ik zo'n zakje met poeder om het papier antistatisch te maken. Ik ben er super tevreden over, het werkt echt, het embossingpoeder blijft alleen op de versamark tekst zitten en alles wat er naast valt, valt gewoon van je papier af. Echt de moeite waard om eens te proberen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart Petra en de achtergrond is zo mooi en rijk va kleur.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra