zondag 24 maart 2019

Just for you............



Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een kaartje gekleurd met mijn potloden. Ik heb de bloemen zelf getekend of te wel nagetekend. Het idee heb ik van Pinterest iemand heeft dit getekend en gekleurd met copics zie het plaatje hieronder.

Ik vond het zo mooi dat ik dacht ga ik ook doen maar dan met mijn potloodjes. Ik vind het heel gaaf geworden en heb de afwerking van de kaart verder rustig gehouden.
Wil je weten welke kleurtjes ik hiervoor heb gebruikt , kan dan even op het blog kleuren met potloden.
Ik ben benieuwd of jullie het ook mooi vinden.

Lieve groet,
Petra


9 opmerkingen:

  1. Zoooooooooo....dit is gaaf, wat kun je prachtig tekenen en kleuren Petra!
    Heerlijk om geïnspireerd te worden door pinterest! geweldig gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww ik rol bijna van mijn stoel Petra! Dat jij prachtig kunt kleuren wist ik allang :).
    Maar jij tekent ook als de beste; complimenten hoor! Wat een schitterende bloemen heb je nagetekend. Ik vind natekenen eigenlijk veel moeilijker dan iets tekenen zonder voorbeeld. Jouw bloemenkaart is een 10 met een griffel:).
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verborgen talenten noemen ze dit....meid wat kun jij tekenen!!! Ja, en inkleuren natuurlijk...
    Soms is het nagemaakte mooier dan het origineel en dat is hier zeker het geval, het is allemaal net wat voller!
    Prachtig!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow deze is echt supermooi geworden!!...wat kun jij goed tekenen en het inkleuren is zoals altijd prachtig. Dacht moet ook is meer bloemen gaan inkleuren maar ik heb daarvoor gisteren twee stempels besteld...zelf tekenen dat gaat me echt niet lukken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw... inkleuren gaat je prima af zien we regelmatig, maar ook in het tekenen zelf ben jij een kei! Sprakeloos.... schitterend. Vooral doorgaan, laat ons genieten van nog meer van je mooie tekenwerk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart. Schitterend ingekleurd Petra. Mooie kleuren. Zou jammer zijn als je meer op de kaart had gezet. De bloemen zijn zo mooi.Groten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw knap gedaan Petra.
    Jij hebt echt wel talent, zo mooi getekend en ingekleurd echt super gedaan.
    Ik kies toch die van jou hoor, veel mooier nog dan het origineel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf gedaan!! Petra.
    Prachtig!!
    Jij kan zeker goed tekenen....en kleuren ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo. Wat super mooi ziet dit eruit. Knap getekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra