maandag 18 maart 2019

Vrolijk Pasen....


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag weer een heel ander kaartje.
Ik heb gebruik gemaakt van malletjes van Marianne Design en Ali. De tekst is uitgeprint met de computer. Het houtstructuur is een sticker, enkele maanden geleden gekocht bij de Action.  Het dopje op het kwastje komt ook bij Ali vandaan.
Ik hoop dat je het weer de moeite waard vond om te kijken en bedankt alvast voor het Berichtje wat je achter laat.  



Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Paaskaarten maak ik eigenlijk nooit, maar is toch wel heel leuk als ik jouw exemplaar zo bekijk! Bedankt voor je opmerking dat je mijn filmpje van de schuifkaart niet kon bekijken. Toch maar even gecheckt en wat denk je.... fotoframe van het filmpje geplaatst ipv het filmpje zelf... 😊 oei, Beetje blond denk ik (of eerder... grijs haha), ik heb het gauw aangepast, bedankt voor je oplettendheid, fijne week! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke lentekaart Petra! :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra