dinsdag 26 maart 2019

Kijk mij eens braaf zitten...........


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen. Dit keer een kaartje met de spulletjes van Marianne Design, althans de meeste. De rechthoek met het stikrandje is van Crea lies en de ronde mal van Ali. 
Hebben jullie dat ook wel eens, ik had al heel lang de rechthoek met de ronde cirkel uitgedraaid en lag al weken op mijn bureau. Dan in ene krijg je een ingeving en borrelt er een idee naar boven. De tekst gefeliciteerd is afgerukt met de printer.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt weer als je berichtje achterlaat, ik lees ze met veel plezier.

Tot de volgende keer.
Lieve groet,
Petra.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Petra.
    Wat een schattig kaartje!
    Leuk met de planten stelling erbij. Bedankt voor je tip van de Action brushes.
    Ik had ze in de hand, neem ze de volgende keer mee om te proberen😉
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat hondje daar nou eens zitten naast het mooie planten trapje!
    Hele leuke stans van Alie en vind je kaartsuper!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een supergaaf kaartje!!
    Dat trapje blijft leuk!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje Petra! Schattig hondje heb je gemaakt, leuk in combinatie met het trapje en de plantjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooo die is schattig een mooie kaart Petra
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Petra! Gaaf dat schattige hondje icm met het plantentrappetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart waar weer lekker veel op te zien is!!!
    Hoe vaker ik het trapje zie hoe leuker ik hem ga vinden...echt super!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra