woensdag 6 maart 2019

Bloemetje.....




Hallo,
Wat gezellig dat je een kijke komt nemen op mijn blog en bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen. Ik weet wat je bedoelt Petra dat zakje met poeder erin. Ik heb ook zoiets maar dan in een platic flesje met een kwastje. Het ruikt een beetje naar babypoeder.

Vandaag een kaartje met heelveel bloemen erop. Ik vond de mal van de klaproos zo mooi en in combinatie met de paarse bloemen werd ik er helemaal vrolijk van. Ik hoop dat jullie het en leuk kaartje vinden. 



Nog een hele fijne avond en tot snel, hoop ik.

Lieve groet,
Petra

7 opmerkingen:

  1. dit is één en al vrolijkheid, wat een ontzettend leuke kaart...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kijk ik met heel veel plezier naar!!! Wat een vrolijke kaart....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk ! Ik word hier ook vrolijk van hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kaart! Petra :-D
    Prachtig is de klaproos mal!!
    Een hele vrolijke kaart.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het stormt en regent hier al de hele dag, het lijkt wel herfst, ik word er sjagrijnig van.... vanavond maar een rondje bloggen. Kom ik hier bij jou, en ach... van zo'n kaart word je toch weer helemaal blij!! Mooi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra