donderdag 21 december 2017

Slinger aan de wand.....

Goedemiddag allemaal,

Al die leuke muisjes die je in boogland tegenkomt ben toch ook maar overstag gegaan.
Zoals ik mijn vorige post vertelde was mijn dochter jarig en heb voor haar een slinger gemaakt. Ze wilde niks bijzonders dat ze 16 jaar werd. Dit kon ik toch niet helemaal over mijn hart verkrijgen en heb daarom deze schattige slinger gemaakt. De letters, cijfers en tussenstukjes heb ik ontworpen en gesneden met mijn silhouette.

Kijk dat muisje eens schattig bengelen aan de slinger. Deze had ik nog niet gespot, vele variaties gezien op internet maar deze nog niet.




Ik wens iedereen een fijne Kerst, gezellig genieten met elkaar. Ik weet dit geldt niet voor iedereen en zijn deze dagen zwaar. Sommige zware tijden met ziektes, echtscheiding en het verlies van onze dierbaren. Ik hoorde iemand jaren geleden een keer vertellen je bent pas echt van deze aardbodem verdwenen als er niet meer aan je gedacht wordt en gek genoeg het is waar. Maak er wat moois van deze dagen.


Lieve groet,
Petra

6 opmerkingen:

  1. Lisa wilde misschien niets bijzonders, maar stiekum zal ze vast wel blij zijn geweest met zo'n prachtige slinger. Inderdaad, heel grappig die bengelmuis! Fijne dagen, geniet van het kleine en maak er een mooi creatief 2018 van! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige slinger Petra..... tja hoe kun je nou eigenlijk niet overstag gaan voor deze lieve muisjes? Vind je bengelexemplaar wel heel gaaf :).

    Ik wens jullie ook hele fijne Kerstdagen en een gezond en creatief 2018.

    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slinger heb je voor je dochter gemaakt.
    Erg leuk zijn de muisjes!
    Jij ook hele fijne dagen!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig wat een gave slinger heb je voor je dochter gemaakt. Ja die muisjes zijn toch onweerstaanbaar, ze staan ook op mijn verlanglijstje ;). Je hebt ze super leuk verwerkt op de letters.

    Ik wens jou en je familie ook hele fijne dagen toe en wil je nog bedanken voor alle lieve reacties op mijn blog het afgelopen jaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk gemaakt Petra, die muisjes zie je heel veel op de diverse blogs, maar ze vervelen nog lang niet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra