zondag 7 januari 2018

Merci.....


Beste allemaal,

Ik zie dat ik een aantal nieuwe volgers heb gekregen. Wat ontzettend leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het de moeite waard vinden om mij te volgen, Bedankt.

I see that I have received a few of new followers. Thanks a lot that you have found my blog and find it worth it  to follow me, Thank you.

Vandaag mag ik op het blog kleuren met potloden weer een creatie laten zien. Het is dit keer een Magnoliaatje geworden wat is schuifkaart is. In het doosje zit ja.... je raadt het al merci chocolaatjes.

Voor de liefhebbers dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt.


Nog even Tilda van dichtbij.


En het schuifmechanisme.



Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en ik wens iedereen nog een hele fijne dag. Tot de volgende keer maar weer.

Lieve

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit toch weer mooi gemaakt Petra.
    Helemaal super en met een leuk tuintje afgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende creatie weer! Tilda ziet er weer ontzettend mooi gekleurd uit. Grappig om te zien dat jouw zwarte potlood ook overuren maakt (net als bij mij, met dank aan Alyce denk ik hihi), grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een plaatje weer Petra! Ik geniet weer enorm van je prachtige kleurwerk en wat leuk zo'n schuifkaart.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra